سیستم انتقال برق پوهنتون تخار بازسازی شد

tu_admin
شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۴
kk

 

ترانسفارمر برق مستقل پوهنتون تخار که در جنگ های سال گذشته حریق و جریان برق در تمام بخش های این اداره قطع گردیده بود که در جریان حدود یک و نیم سال گذشته پوهنتون تخار  از نبود برق منظم به چالش جدی مواجه و کارهای آن به سکتگی دچار می‌شد.
اخیراً به اثر سعی و تلاش قاری محمد بشیر مجاهد رئیس پوهنتون تخار و با کوشش و همکاری معاونیت مالی و اداری، آمریت های خدمات و مالی و بخش حفظ و مراقبت یک پایه ترانسفارمر به هزینه بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار  افغانی از بودجه انکشافی بخش حفظ و مراقبت خریداری و در استیشن مرکزی برق پوهنتون نصب و محل استیشن  بازسازی گردیده به بهره برداری سپرده شد.
با نصب و بازسازی این استیشن، سیستم برق پوهنتون به‌شکل مستقل وصل و جریان برق فعال شد که با فعال سازی آن مشکل ادارات پوهنتون از ناحیه برق مرفوع گردیده است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۶:۲۷
Background image

ورکشاپ رهبری پیشرفته در پوهنتون تخار تدویر یافت

ورکشاپ رهبری پیشرفته پوهنتون ها که از طرف مقام محترم وزارت تحصیلات عالی برای اعضای رهبری پوهنتون تخار(معاونین، روئسای پوهنحئ های هفتگانه وآمریت تضمین کیفیت) به خاطر بلند بردن ارتقای. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۶:۲۲
Background image

امضاء تفاهم نامه دوجانبه میان پوهنتون تخار و پوهنتون اسلامی بین المللی افغان

امضاء تفاهم نامه دوجانبه میان پوهنتون تخار و پوهنتون اسلامی بین المللی افغان جهت تبادل‌نظر و داشته های علمی اکادمکی بخاطر ارتقای ظرفیت استادان و کارمندان یکی از بند های این تفاهم نامه. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۶:۱۷
Background image

امتحان دوره‌های عالمیه، عالیه و خامسۀ علمای کرام در پوهنتون تخار برگزار شد!

 امروز مٶرخ ۳۰ / ۱۰ / ۱۴۰۲ه.ش برابر با ۰۸ / ۰۷ / ۱۴۴۵ه.ق امتحان دوره‌های عالمیه، عالیه و خامسه‌ی علمای کرام با حضور داشت محترم مولوی عبدالحق صادق، معین تضمین کیفیت وزارت معارف، هیٲت. . .

BACK TO NEWS