یک عراده آمبولانس از سوی ریاست صحت عامه تخار در اختیار پوهنتون تخار قرار داده شد

tu_admin
Tue, Jan 10 2023 11:40 AM
5

یک عراده آمبولانس از سوی ریاست صحت عامه تخار در اختیار پوهنتون تخار قرار داده شد
ریاست صحت عامه ولایت تخار یک عراده واسطه آمبولانس خود را به درخواست ریاست پوهنتون تخار به منظور رسیدگی به مشکلات صحی محصلان و انتقال مریضان در موقع ضرورت، رسماً به این پوهنتون سپرد.
دانشجویان خوابگاه‌های پوهنتون تخار به دلیل دوری موقعیت پوهنتون از ساحه شهر و عدم دسترسی به مراکز صحی نزدیک در قسمت انتقال مریض از لیلیه به شفاخانه یا مراکز صحی، به ویژه شب هنگام همواره دچار مشکل بوده و حتی در بعضی اوقات انتقال مریض به نسبت عدم دسترسی به آمبولانس با دشواری همراه بود.
 با این حال به گفته محترم قاری محمد بشیر مجاهد رئیس پوهنتون تخار که در این عرصه تلاش های همه جانبه نموده است؛ با فراهم آوری آمبولانس و دسترسی اداره پوهنتون به آن، نیازمندی این اداره مرفوع و زمینه رسیدگی به مشکل صحی محصلین را آسانتر می سازد.
رئیس پوهنتون تخار حین تسلیم گیری این آمبولانس از توجه و همکاری مقام ولایت و ریاست صحت عامه ولایت تخار ابراز قدردانی نموده و خواهان تداوم همکاری های بیشتر سکتور صحت به این پوهنتون شد.

Latest news

Tue, Feb 27 2024 4:27 PM
Background image

ورکشاپ رهبری پیشرفته در پوهنتون تخار تدویر یافت

ورکشاپ رهبری پیشرفته پوهنتون ها که از طرف مقام محترم وزارت تحصیلات عالی برای اعضای رهبری پوهنتون تخار(معاونین، روئسای پوهنحئ های هفتگانه وآمریت تضمین کیفیت) به خاطر بلند بردن ارتقای. . .

Tue, Feb 27 2024 4:22 PM
Background image

امضاء تفاهم نامه دوجانبه میان پوهنتون تخار و پوهنتون اسلامی بین المللی افغان

امضاء تفاهم نامه دوجانبه میان پوهنتون تخار و پوهنتون اسلامی بین المللی افغان جهت تبادل‌نظر و داشته های علمی اکادمکی بخاطر ارتقای ظرفیت استادان و کارمندان یکی از بند های این تفاهم نامه. . .

Tue, Feb 27 2024 4:17 PM
Background image

امتحان دوره‌های عالمیه، عالیه و خامسۀ علمای کرام در پوهنتون تخار برگزار شد!

 امروز مٶرخ ۳۰ / ۱۰ / ۱۴۰۲ه.ش برابر با ۰۸ / ۰۷ / ۱۴۴۵ه.ق امتحان دوره‌های عالمیه، عالیه و خامسه‌ی علمای کرام با حضور داشت محترم مولوی عبدالحق صادق، معین تضمین کیفیت وزارت معارف، هیٲت. . .

BACK TO NEWS