یک عراده آمبولانس از سوی ریاست صحت عامه تخار در اختیار پوهنتون تخار قرار داده شد

tu_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۰
5

یک عراده آمبولانس از سوی ریاست صحت عامه تخار در اختیار پوهنتون تخار قرار داده شد
ریاست صحت عامه ولایت تخار یک عراده واسطه آمبولانس خود را به درخواست ریاست پوهنتون تخار به منظور رسیدگی به مشکلات صحی محصلان و انتقال مریضان در موقع ضرورت، رسماً به این پوهنتون سپرد.
دانشجویان خوابگاه‌های پوهنتون تخار به دلیل دوری موقعیت پوهنتون از ساحه شهر و عدم دسترسی به مراکز صحی نزدیک در قسمت انتقال مریض از لیلیه به شفاخانه یا مراکز صحی، به ویژه شب هنگام همواره دچار مشکل بوده و حتی در بعضی اوقات انتقال مریض به نسبت عدم دسترسی به آمبولانس با دشواری همراه بود.
 با این حال به گفته محترم قاری محمد بشیر مجاهد رئیس پوهنتون تخار که در این عرصه تلاش های همه جانبه نموده است؛ با فراهم آوری آمبولانس و دسترسی اداره پوهنتون به آن، نیازمندی این اداره مرفوع و زمینه رسیدگی به مشکل صحی محصلین را آسانتر می سازد.
رئیس پوهنتون تخار حین تسلیم گیری این آمبولانس از توجه و همکاری مقام ولایت و ریاست صحت عامه ولایت تخار ابراز قدردانی نموده و خواهان تداوم همکاری های بیشتر سکتور صحت به این پوهنتون شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۸:۳۸
Background image

محفل برنامه افتتاحیه پروسه اخذ امتحان کانکور سال (۱۴۰۳)در پوهنتوتخارتدویر یافت۰

  این محفل باحضورداشت محترم الحاج شیخ عبدالباقی حقانی، سرپرست اداره‌ ملی امتحانات کشور، محترم مولوی کمال الدین منیب رئیس پوهنتون تخار، معاونین، استادان وکارمندان اداری پوهنتون، معاون. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۴:۳۷
Background image

امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان پوهنتون تخار و اداره مستوفیت ولایت تخار!

امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان پوهنتون تخار و اداره مستوفیت ولایت تخار!باحضور داشت محترم مولوی کمال  الدین منیب رئیس پوهنتون تخار ومحترم قاری محمد امیر صادق معاون مالی و اداری. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۳ - ۱۱:۳۱
Background image

برگزاری ورکشاپ یک روزه CV نویسی برای محصلان پوهنتون تخار

ورکشاپ یک روزه بتاریخ (۱۴۰۳/۳/۱۵مطابق ۱۴۴۵/۱۱/۲۷) تحت  عنوان( CV نويسی ونگارش نامه نويسی)جهت آشنایی محصلان در Cvنویسی ونگارش نامه نويسی برای(۵۰) تن ازمحصلان پوهنځی های هفتگانه پوهنتون. . .

BACK TO NEWS